duminică, martie 01, 2009

Agentii de turism - experientele mele

Pana acum am avut de-a face cu putine agentii de turism dar cred ca merita feedback-ul. Poate va ajuta...

Agentia de Turism Nikytour din Cluj - e o agentie micuta, dar oamenii sunt parolisti si isi dau interesul sa te ajute

Agentia Kartago - mari si ingamfati. Pe vremea cand inca nu era criza am avut parte de multa aroganta si infumurare. S-au purtat execrabil desi excursia in care am fost cu ei a fost OK. In schimb stiu atia altii care au avut neplaceri.

Agentia de Turism Tramp Travel - cu Tramp Travel am fost in Grecia. Sunt micuti, neprofesionisti si rezolva lucrurile din zbor. Mi s-au parut destul de dezorganizati... Nu am mai fost cu ei alta data :D

3 comentarii:

  1. depinde de ce iti doresti de la vacanta pe care intentionezi sa o cumperi prin agentie.in general cu agentiile mari ai siguranta vacantei si a experientei dar ai dreptate sunt infumuati.cu cei mici se poate sa ai surprize atat placute cat si neplacute

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim1:16 p.m.

    Intentionez sa plec de Revelion 2009/2010, in Grecia, la Paralia Katerini (Hotel Akti Musson) sau Leptocaria (Hotel Balkan Helas ori Balkan Sun), cu Agentia de Turism Tramp Travel din Polonia (Sibiu). Cei care ati fost cu ei de revelionul trecut, dati-mi un sfat, ce sa aleg? Plec din Oradea... Va multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ca nu ai avut experiente neplacute cu agentiile de turism de genul: probleme cu transportul, probleme la check-in, etc

    RăspundețiȘtergere