marți, iulie 31, 2007

Kartago - Rahat de agentie de turism

Sunt nervos pe minunatul tur-operator Kartago.

Daca mergi la o agentie de turism si cumperi o excursie in Turcia de exemplu pentru un grup de 10 persoane, la pretul de 700 de euro de persoana platesti agentiei de turism 7000 de euro. Bani seriosi! Daca dupa ce ai dat avansul cineva din grup se razgandeste si vrei sa il inlocuiesti cu alta persoana, minunata agentie tur-operatoare Kartago percepe un comision de 20 de euro pentru ca sa schimbe un nume in foile lor. Superb modul in care stiu sa se comporte cu clientii! Abia astept concurenta mai mare pe domeniul asta sau putina recesiune sa vedem daca isi pastreaza politica marlaneasca!

Rahat de Kartago!

24 de comentarii:

  1. Sa nu mergeti cu Kartago!!!!!!! Sunt foarte neseriosi. am mers impreuna cu alti 150 de romani cu Kartago in Tunisia, iar pe langa intarzierile de cate 2 ore in aeroport,la intoarcere in loc sa aterizam in cluj am aterizat in Budapesta unde am stat 12 ore in aeroport fara sa ne informeze un reprezentant al agentiei despre soarta noastra, mai mult cand i-am contactat au spus ca nu stiu nimic despre noi si ca nu au pe nimeni in ungaria, desi pe pliant era prevazut ca au, iar ulterior nu ne-au mai raspuns la telefon. intre timp alti 150 de romani asteptau ca avionu nostru sa ajunga la cluj ca sa poata pleca in tunisia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avioanele nu apartin unei agentii de turism! Exceptand Thomas Cook, Thompson, TUI etc.
      Orice problema cu o companie aeriana, intarzieri, pierderea bagajelor, probleme la decolare/aterizare, tine strict de compania aeriana si o rezolvi cu compania aeriana. Agentiile de turism, chiar si cele mari, doar cumpara un numar de locuri intr-un avion, dar regulile aplicate vor fi cele ale companiei aeriene, care poate cere anumite penalizari sau taxe pentru modificari, anulari etc.

      Ștergere
  2. Anonim4:37 p.m.

    Nu mergeti cu Kartago in Egipt, isi bat joc de voi, va iau banii si va fac concediul de rahat pe banii vostri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cititi.
    Cititi.
    http://www.iturism.ro/forum/index.php?showtopic=407&pid=3013&mode=threaded&start=#entry3013

    Eu am fost pana acum cu cei de la Calibra si sunt multumit.
    Anul asta incerc Bestcomtur.

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim9:17 a.m.

    ce chestie chiar aiurea cu comisionul

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim3:50 p.m.

    Minciuni! Doar ce m-am intors din Egipt si recomand din toata inima Kartago. Au fost super!
    Mirela Vladuti

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim2:13 p.m.

    probleme au toate agentiile si comisioane percep toti .acum depinde de problemele fiecaruia.eu am fost in 2007 cu kartago au fost intirzieri de 4 ore la pecare dar in rest a fost ok

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim7:22 p.m.

    In Romania, Kartago este agentia tour operator cea mai buna dupa parerea mea. Am fost de trei ori in excursie prin aceasta agentie si pot spune ca a fost minunat. Cred ca mai depinde si de norocul fiecaruia sau de alegerea facuta. E normal sa-ti ia comision daca schimba un nume, pentru ca iti fac niste rezervari, se emit niste bilete ... de avion, de hotel, etc. Asa ca, e foarte normal sa platesti. Tu te-ai duce la serviciu daca nu ti-ar da bani pentru asta?

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim4:49 p.m.

    Si eu am fost cu aceasta agentie anul trecut in tunisia si nu mi s-a parut ceva in neregula cu ei chiar ne-am simtit foarte bine si am facut si excursii facultative cu ei si chiar a fost ok.Acum depinde si de pretentiile fiecaruia

    RăspundețiȘtergere
  10. Mm fost cu firma Kartago in Egipt si am facut o croaziera pe Nil,A fost exceptional, organizare de nota 10.Nu am absolut nimic a le reprosa.
    Anamaria

    RăspundețiȘtergere
  11. LUCI
    Am fost in croaziera in Egipt cu Kartago si a fost exceptional.Feri, ghidul nostru a fost minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim8:36 p.m.

      Feri a fost la inaltime unei agenti respectate nepunand la socoteala ca din greseala a trimis prin un servitor al vasului la cineva doua pastile pentru constipatie si culmea a fost ca sa batut la usa mea spunandu-mi respectivul ca pastilele sunt de la Feri si sa le iau(eu luandu-l bucuros dupa doua zile de agonie din cauza diareei :)))))) ,dar printr-un cuvant,a fost EXCELENT

      Ștergere
  12. Emilia9:45 p.m.

    am fost cu firma Kartago in Egipt , A fost super, ghid bine pregatit si serior,Program foarte bine pus la punct.Recomand Kartago

    RăspundețiȘtergere
  13. Emilia9:49 p.m.

    Am uitat sa spun ca am avut ca si ghid pe dl. Feri Un ghid bine pregatit si serios.

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu m fost in Egipt cu Kartago..Sunt cei mai buni..!! Nu exagerez cu nimic! A fost ok.. Sunt foarte bine vazuti de partenerii din Egipt.Asistenta si ghizi..super! Sunt profesionisti. In ceea ce priveste informatiile oferite ..nota 10. Excursia La Cairo n-o voi uita niciodata.Organizare excelenta si coordonare buna. In legatura cu intarzierile..nu Kartago se face vinovata ci cel mai probabil aspectul tine de mentalitatea diferita a arabilor. Acestia nu sunt asa stresati ca noi...Stiu ca sunt turistii in concediu...si pentru ei nu e graba mare...:)) Asta e..inconveniente..de tot felul..pot aparea in orice tara din lume ati mereg..Si apoi ce ar fi vacantele fara peripetii ? Ce sa povestesti ..daca n-ai avea peripetii? Lasti stresul acasa cand plecati in vacanta..!!Vacanta placuta tuturor..si aveti incredere in Kartago ca ..e o agentie serioasa cu profesionisti..!

    RăspundețiȘtergere
  15. eu am fost cu Kartago in grecia si acolo miau vandut excursii optionale la pret dublu fata de ce era pe piata, a venit ghidul dimineata inainte sa ies din hotel sa vad despre ce e vorba si ne-a vandut biletele la supra pret.
    Atentie inainte sa cumparati bilete la excursii optionale verificati preturile ca sar putea sa fiti si voi fentati

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim1:48 a.m.

    ar fi interesant daca din atatea pareri proaste ar venii cineva cu o hartie de la anpc
    e usor sa critici...

    RăspundețiȘtergere
  17. Cred ca si tu esti cam de "Rahat". Tu stii ce presupune un zbor cu avionul? Tu stii ce presupune obtinerea unei vize? Tu stii ca, prin contract, compania aeriana care asigura transportul percepe penalizari pentru schimbarile de nume? Ai impresia ca zborul cu avionul e ca mersul cu autobuzul in care se urca cine vrea si cand vrea? Sunt niste reguli de securitate, sunt niste liste cu nume care sunt solicitate de catre tara respectiva pentru a putea elibera vize turistice iar daca numele pe care le completati voi in avion pe fisa care vi se da, nu corespund cu cele din lista, atunci o sa stati ca prostii in aeroport. Nici nu-ti trece prin cap cata munca implica o "simpla" schimbare de nume. Telefoane, faxuri, mailuri, ca sa nu mai vorbesc de penalizarile pe care la randul ei, firma le plateste (ca de fapt, nu agentia te penalizeaza). Poti astepta si o zi, doua, pentru confirmarea unei schimbari de nume. E o pierdere de timp si o munca suplimentara pe care mi se pare normal sa o platesti, ca nu munceste nimeni moka pentru tine! Nu va ganditi ca sunt vreun reprezentant Kartago. Lucrez in domeniu si mi-a atras atentia postarea asta si cat de usor se arunca cu rahat fara sa te duca macar capul sa realizezi unde e problema!!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Pentru cel cu excursiile optionale in Grecia, vandute dublu. Nu Kartago ti-a vandut excursiile la pret dublu ci agentia colaboratoare din Grecia. Pretul nu este dublu fata de restul pietei, piata de acolo merge la jumatate de pret fata de agentia colaboratoare pentru ca agentiile locale care nu colaboreaza cu agentii turoperatoare din alte tari, nu au grupuri de clienti gata stabiliti care sa le pice direct in poala si atuni recurg la scaderea drastica a pretului. Desigur, 50% poate fi putin exagerat insa 20% poate chiar spre 40% poti gasi acolo. Nu te-a obligat nimeni sa cumperi de unde e mai scump!!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Pentru cel cu intarzierile avionului. De ce sunt neseriosi Kartago pentru ca ti-a intarziat avionul?? Asta daca o fi intarziat pentru ca daca faci referire la cele 2 ore pe care le-ai stat in aeroport pana la decolare, asta este marja de timp in care se face check-in - ul. Si daca a intarziat, crezi ca a fost din cauza ca a dirijat Kartago prost zborurile? Crezi ca intarziat din cauza ca agentii de la Kartago au pilotat avionul? Intarzierile si motivele pentru acestea, le gasesti la compania aeriana(probabil cu Seven Air ai zburat).
    La intoarcere cand ai stat nu stiu cate ore in Budapesta, de ce tot sunai la Kartago? Crezi ca il trimitea Kartago pe Superman sa va ia pe sus de acolo? E de vina Kartago pentru traficul aerian?
    Daca te-ai simtit nemultumit sau ai simtit nevoia ca trebuie sa fii despagubit in vreun fel, atunci trebuia sa faci o reclamatie scrisa la agentie cand ajungeai acasa, agentia facea mai departe catre compania aeria, iti primeai raspunsul iar daca nu obtineai rezultatul dorit, te duceai cu raspunsul la OPC iar acestia faceau cercetari si vedeau unde este dreptatea. Dar sa tipi pe forumuri ca e nu stiu ce agentie neserioasa pentru ca ti-a spus ca nu stie din ce motiv au decis pilotii sa amane decoalrea sau ca nu a venit avionul cand ai vrut tu, mu se pare de 2 lei jumate!

    RăspundețiȘtergere
  20. Kartago cei mai excroci , am fost cu ei si am stat prin aeropoarte in intarzieri si cand am ajuns la destinatie am primit camere fara geamuri de 3 m2
    Cand am reclamat la receptie ni s a comunicat ca agentia cu care am sosit camerele respective le a achizitionat
    Daca o sa va uitati la patronul acestei agentii (fizic) o sa va dati seama cu cine aveti de a face , personaj decupat din filmul Satra

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonim8:37 p.m.

    Feri a fost la inaltime unei agenti respectate nepunand la socoteala ca din greseala a trimis prin un servitor al vasului la cineva doua pastile pentru constipatie si culmea a fost ca sa batut la usa mea spunandu-mi respectivul ca pastilele sunt de la Feri si sa le iau(eu luandu-l bucuros dupa doua zile de agonie din cauza diareei :)))))) ,dar printr-un cuvant,a fost EXCELENT

    RăspundețiȘtergere
  22. ghizii din egipt sint exeptionali de buni,ghida-o fata grozava ce-si dadea toata osteneala ca excursionistii sa ramana cu ceva din istoria miilor de ani ce-au trecut peste acele meleaguri. Cele din tunisia sant ceva mai reci si mai detasate de excursionsti.in timpul excursiei de doua zile in desert,se fac opriri la restaurante(niste bombe) pentru a lua masa.Acele bombe au o mancare mizerabila,si putina si fara nici o calitate.Multi au avut probleme digestive si eu cred ca firma,respectiv kartago ,habar nu are unde fac ghidele aceste opriri,ce mancare ieftina comanda pentru turisti,si ca practic ,aceste practici stirbesc prestigiul firmei si aduce numai deservicii. in rest tunisia este frumoasa si merita vazuta.

    RăspundețiȘtergere